همه روزنامه های ایران

همه روزنامه های ایران

Iran Newspapers

 

ما در اینجا لیستی از روزنامه های ایران را ارائه می دهیم ، اکنون می توانید فقط با یک کلیک هر روزنامه ایران را بخوانید ، این لیست جامع از روزنامه های محلی در ایران به شما امکان دسترسی به آخرین اخبار و عناوین برتر را می دهد. در اینجا لیست مفصلی از روزنامه ها در ایران پیدا خواهید کرد.

اگر می خواهید آخرین اطلاعات ، عناوین برتر از ایران ، این صفحه برای شما بسیار مناسب است. این یک ابزار مفید برای دریافت اخبار محلی و منطقه ای از هر نقطه ایران است.

روزنامه های آنلاین به طور مداوم وب سایت های خود را به روز می کنند. آنها همچنان اخبار خود را از هر منطقه از ایران ارسال می کنند ، می توانید با استفاده از این صفحه آخرین اخبار و به روزرسانی ها را دریافت کنید.

این لیست از روزنامه های ایران دارای تعداد زیادی روزنامه محلی و روزنامه های هفتگی است. اگر می خواهید هر روزنامه محلی را از شهر خود اضافه کنید ، لطفاً بر روی دکمه “افزودن روزنامه” در منوی بالا کلیک کنید. لطفاً با بازخورد ارزشمند خود ، این لیست از روزنامه های محلی را در ایران بهبود بخشید.

اگر ایران و مردم ایران را دوست دارید ، لطفا این صفحه مفید را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید.

 

روزنامه های ملی در ایران

فهرست روزنامه های ملی ایران ، این روزنامه ها از تهران منتشر می شوند

 

Iranian Newspaper روزنامه ها

Abrar

روزنامه ها

Al Alam News Network

روزنامه ها

Al Vefagh

Asrar News
روزنامه ها

Donya e Eqtesad

روزنامه ها

Ettelaat

Iranian Newspaper

Farda News

Fars News Agency

Hamshahri

Iranian Labour News Agency

Iran Newspaper

Iran Chabar Akhbar Rooz

Iranian Newspaper

Iran Daily

  Iran Emrooz

روزنامه ها

Iran Focus

Iran Sports Network

Tafahom

Iran Varzeshi

Iranian Newspaper

Iranian

Iranian Diplomacy

 

Iranian Student’s News Agency

Irib

Islamic Republic News Agency

Jame Jam

Tehran Iranian Newspaper

Javan

Jomhouri e Eslami

Kayhan

Mardom Salari

Iranian Newspaper

Pars Times

Payvand

Pupil Association News Agency

Tehran Times

Iranian Newspaper

Quds

Resalat

Rooz

Sarmayeh

Independent News Service Etemaad
Expert Farhang e Ashti

 

Hamsayeh Net Iran Sports Press

لیست روزنامه های منطقه ای و محلی در ایران

روزنامه های آذربایجان شرقی

Azarbaijan Newspaper

Asr e Azadi

 

روزنامه فارس

Faras Newspaper

Khabar Online

روزنامه های خراسان رضوی

Khorasan newspaper Iran

Khorasan

 

روزنامه ها اولین چیزی که در صبح است

روزنامه ها … میلیاردها نفر از مردم این سیاره عاشق خواندن روزنامه ها هستند ، “من دوست دارم هر ده سال یکبار از قبر بلند شوم و چند روزنامه بخرم.” یکبار لوئیس بونوئل گفت.

روزنامه اولین چیزی است که ما در صبحانه به میز صبحانه خود نیاز داریم. روزنامه پنجره ای است برای کل جهان. آنها آخرین اطلاعات را در این عصر اطلاعات به ما می دهند. دنیای ما کاملاً به جریان اطلاعات بستگی دارد ، روزنامه ها نه تنها اطلاعاتی در مورد هر موضوع به ما می دهند بلکه افکار عمومی را نیز شکل می دهد. روزنامه همچنین منبع سرگرمی و آموزش است. اگرچه رسانه های دیجیتالی و شبکه جهانی وب سریعتر و منبع زنده اطلاعات هستند ، اما جذابیت و ضرورت روزنامه ها به دلیل محتوای ویژه آن با News همچنان وجود دارد.
روزنامه ها همه چیز را برای همه دارند

بسیاری از خوانندگان مشتاق ، روزنامه ها را از عنوان ها تا Daily Comic Strip می خوانند ، بسیاری فقط از طریق عناوین برتر ، فقط برخی اخبار بازار را می خوانند ، طرفداران ورزش صفحه ورزش را می خوانند. زیبایی روزنامه این است که همه چیز را برای همه دارد. اکنون روزنامه های مدرن دارای نسخه های ویژه ویژه برای زنان و کودکان هستند. این یک سرویس بسیار خوب برای جامعه است ، بچه ها یاد می گیرند که از این طریق روزنامه بخوانند و این عادت خوب آنها را در سالهای بعد به نفع خود می کند.

انواع روزنامه ها

انواع مختلفی از روزنامه ها در هر ایالت در بازار موجود است. روزنامه روزانه ، روزنامه هفتگی ، روزنامه یکشنبه ، روزنامه تجارت ، روزنامه صفحه گسترده ، روزنامه تابوئید ، روزنامه انجمنهای ویژه.
هزینه روزنامه ها – عصر روزنامه رایگان در حال آمدن است
ارزان بودن روزنامه ها نیز چیز خوبی است که همه ما باید از آن قدردانی کنیم ، اگر همه افراد ثروتمند و فقیری بتوانند به خوبی آگاه و تحصیل کنند خوب است. طبقه اقتصادی پایین همچنین می تواند از مزایای روزنامه ها بهره ببرد زیرا در دسترس آنهاست. این هیچ هزینه ای را برای بودجه سخت آنها وارد نمی کند. سپس در برخی از کشورهای توسعه یافته روزنامه های رایگان وجود دارد ، این یک اختراع 90 است ، مردم این روزنامه را بدون هزینه دریافت می کنند ، شرکت روزنامه درآمد را از تبلیغات دریافت می کند.

مفهوم روزنامه رایگان باید توسط دولت کشورهای در حال توسعه و فقیر معرفی و پشتیبانی شود. این نه تنها به مردم آموزش می دهد بلکه کل جامعه و عقیده آن را نیز توسعه می دهد. به همین دلیل توماس جفرسون گفت “اگر این تصمیم به من واگذار شود كه آیا باید دولت بدون روزنامه داشته باشیم یا روزنامه های بدون دولت ، تصمیم بگیرم ، نباید لحظه ای از ترجیح دومی دریغ كنم.”

مقاله جدید ابزار عالی برای یادگیری زبان جدید است

روزنامه می تواند ابزاری عالی برای یادگیری یک زبان جدید باشد. بسیاری از مردم کشورهای در حال توسعه برای یادگیری زبان انگلیسی بسیار تلاش می کنند. چه در حال یادگیری زبان انگلیسی ، چه فرانسوی یا هر زبان جدید دیگری باشید ، می توانید از روزنامه به عنوان ابزاری برای آن استفاده کنید. فقط همین اخبار را به زبان مادری خود بخوانید و سپس آن را در روزنامه انگلیسی بخوانید. این واقعاً روند یادگیری زبان را سرعت می بخشد ، زیرا هر روز “کلمات جدید و کاربردهای آنها” را می خوانید و یاد می گیرید. خواندن همان اخبار در روزنامه های مختلف انگلیسی نیز باعث بهبود زبان انگلیسی شما می شود ، زیرا آژانس های گزارشگری مختلف مقالات خبری را با سبک های خاص خود می نویسند ، این متنوع است و مهارت های زبان شما را گسترش می دهد.

روح روزنامه نگاری صادق برای هر دموکراسی ضروری است
روزنامه ها همچنین برای هر دموکراسی و جامعه ضروری هستند. روزنامه نگاری مستقل ، بی باک و روزنامه نگاری واقعی دموکراسی را در مسیر درست نگه می دارند. آنها مردم را آگاه می کنند و افکار عمومی را شکل می دهند. اگر رسانه ها در یک دموکراسی نقش خود را با صداقت بازی نکنند ، اگر به ابزاری برای تبلیغات دولت تبدیل شود ، سایه دیکتاتوری بر افکار عمومی حاکم است.

پشتیبانی Earthnewspapers.com – دایرکتوری روزنامه های جهان.

خواننده خوش آمدگویی ، امیدواریم و فرض کنید که شما نیز عاشق روزنامه ها هستید ، خواننده مشتاق هستید و به جامعه خود اهمیت می دهید. ما این فهرست از روزنامه های جهانی را فقط برای کسانی که عاشق روزنامه ها هستند ، درست مثل شما تهیه کرده ایم.

EarthNewspaper.com آسان برای استفاده از فهرست روزنامه ها است ، هر روزنامه دارای یک آرم ظریف است ، خوانندگان به سرعت روزنامه مورد اعتماد خود را با این آرم تشخیص می دهند ، به همین دلیل ما آرم های روزنامه ها را ترتیب داده ایم. فقط روی نماد روزنامه مورد علاقه خود کلیک کنید و آن را بخوانید.

شما می توانید هر روزنامه ای را در این فهرست قرار دهید ، اگر می دانید که هر روزنامه محلی که دارای وب سایت یا نسخه آنلاین / epaper است ، می توانید پیشنهادی برای ما ارسال کنید تا آن را در فهرست روزنامه های ما اضافه کنید ، می توانید این کار را به صورت ناشناس انجام دهید ، فقط بر روی دکمه افزودن روزنامه کلیک کنید در منوی بالا

 

نقل قول در مورد روزنامه

در اینجا چند نقل قول برتر درباره روزنامه ها توسط شخصیت های مشهور آورده شده است.

وی گفت: “این همان چیزی است که واقعاً اتفاق افتاده است. این ماده اولیه تاریخ است؛ این داستان روزگار ما است. ”
هانری استیل کمیسر

“روزنامه ها را نمی توان با مقاله دوم تعریف کرد. آنها باید با کلمه اول – اخبار تعریف شوند. ”
آرتور سولزبرگ ، جونیور

“یک روزنامه خوب ملتی است که با خودش صحبت می کند.”
آرتور میلر

روزنامه یک گنج بزرگ برای مردم از میلیون ها طلای بی شماری است. ”
هنری وارد بیکر

جالب است که میزان خبری که هر روز در جهان اتفاق می افتد همیشه دقیقاً متناسب با روزنامه است. جری ساینفلد

یک پنجره به جهان می تواند توسط یک روزنامه پوشانده شود.
استانیسلاو جرزی لک

در اوایل زندگی متوجه شده ام که هیچ رویدادی به طور صحیح در یک روزنامه گزارش نشده است.
جورج اورول

یک روزنامه وسیله ای است برای نادان تر و جاهل تر شدن.
H. L. Mencken

باید قانونی وجود داشته باشد که هیچ روزنامه معمولی مجاز به نوشتن درباره هنر نباشد. صدمه ای که آنها با نوشتن احمقانه و تصادفی خود می گیرند ، نمی توان آنرا بیش از حد ارزیابی کرد – نه برای هنرمند بلکه برای عموم ، آنها را برای همه نابینا می کند بلکه به هیچ وجه به هنرمند آسیب نمی رساند.
اسکار وایلد

بعد از زندانی شدن فرد ، چیزهای کوچکی است که شخص از آن قدردانی می کند: اینکه بتوانید هر وقت بخواهید پیاده روی کنید ، به مغازه بروید و روزنامه بخرید ، صحبت کنید یا تصمیم بگیرید که ساکت باشید. عمل ساده این است که بتوانید فرد را کنترل کنید.
نلسون ماندلا

آنچه یک روزنامه در اخبار خود ، در عناوین خود و در صفحه سرمقاله خود به آن نیاز دارد ، سفتی ، شوخ طبعی ، قدرت توصیفی ، طنز ، اصالت ، سبک ادبی خوب ، تراکم هوشمندانه و صحت ، دقت ، صحت است!
جوزف پولیتزر

“اگر این تصمیم برای من باقی مانده باشد كه تصمیم بگیریم كه آیا باید دولت بدون روزنامه داشته باشیم یا روزنامه های بدون دولت ، من نباید لحظه ای از ترجیح دومی دریغ كنم.”
توماس جفرسون

“اکثر ما احتمالاً احساس می کنیم بدون روزنامه ها نمی توانیم آزاد باشیم ، و دلیل واقعی این است که می خواهیم روزنامه ها آزاد شوند.”
ادوارد آر مرو

مردم واقعاً روزنامه نمی خوانند. آنها هر روز صبح مانند یک حمام گرم به داخل آنها می روند. ”
مارشال مک لوهان

“هر وقت یک روزنامه می میرد ، حتی یک روزنامه بد ، کشور کمی به اقتدارگرایی نزدیک می شود …”
ریچارد کلگر

“من دوست دارم هر ده سال از قبر برخیزم و چند روزنامه بخرم.”
لوئیس بونوئل

“تمام آنچه من می دانم همان چیزی است که در مقاله ها می خوانم.”
ویل راجرز

m.earthnewspapers.com